Uue portaali avame hiljemalt pärast.
Kui Te pole saanud meilt vahemikus 3.juuli kuni 9. juuli 2016 e-kirja, peate lisama end meie meililisti.
Ettevõtjate meililisti ja/või eraisikute meililisti.

Samm 1 -- Sihtgrupp

Rohkem konkreetsust ja relevantsust!

Kui ettevõtjatelt küsida, keda nad soovivad kliendiks, siis võidakse vastata: "Firmaomanikud, koduomanikud, kodus olevad emad". Nimetatud sihtrühmad on liiga üldised – ettevõtja ei suuda nende kõigi vajadustest aru saada ega nende jaoks piisavalt olulisi väärtusi luua.

Põhjalikumad artiklid sihtgrupi olulisusest: Target Market (inglise keeles), Sihtgrupp ja Know Your Target Market (inglise keeles).

Kohvikupidaja edulugu

Toome näiteks kohvikupidaja, kellele on lõunatajad oluline sissetulekuallikas. See kohvikupidaja ütleb, et tahab oma klientideks kõiki inimesi – mida rohkem, seda parem.

Võttes vastu soovituse määratleda oma sihtgruppi täpsemalt, saab ta oma püsiklientuuri analüüsides teada, et tema peamine sihtgrupp on hoopis 22–55aastased kontoritöölised, kes asuvad kohvikust 3 km raadiuses ja söövad lõunat väljaspool töökohta. Selgub, et nendele kontoritöölistest püsiklientidele on lõunatamiskoha valikul kõige olulisemad aspektid toidu varieeruvus ja hind ning kohviku asukoht. Lisaks tuleb välja, et arvestatav hulk inimesi soovib lõunat süüa hoopiski pärast kella 14.00. Pelgalt nii vähese info põhjal saab kohvikuomanik teha oma ettevõttes olulisi korrektiive ning leida võimalusi, kuidas paremini reklaamida oma kohvikut sellest 3 km raadiuses. Tänu sellele leiab ta ohtralt uusi kliente, kes soovitavad tema kohvikut ka teistele.

Õppige tundma nende maailma ja saage teada, mida vaja

Erinevalt teistest uuringumeetoditest ei jäta Turu-uuring.ee süsteem Teid oletuste meelevalda. Selles hõlpsalt kasutatavas süsteemis on olemas inimesed, mallid, andmete kogumise meetodid ja kõik muu, mida vajate. Turu-uuring.ee annab Teile võimaluse tutvuda oma sihtgrupi mõtteviisiga, esitada vajalikke küsimusi ning saada neile vastuseid, mis võivad muuta hea äri veel edukamaks.